2009. április 16., csütörtök

Mi a marketing női oldalról?

Látok egy fantasztikus férfit egy partin.
Odamegyek hozzá és azt mondom: 'Fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez a Direct Marketing.

Látok egy fantasztikus férfit egy partin.
Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom: 'Szia, fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez a Telemarketing.

Barátaimmal vagyok egy partyn és meglátok egy fantasztikus férfit.
Egyik barátnőm odamegy hozzá és rám mutatva így szól: 'Ő fantasztikus az ágyban'.
Ez a Reklám.

Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltom: 'Fantasztikus vagyok az ágyban!'
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Felállok, megigazítom a blúzom, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját.
Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom:
'Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez Public Relations (PR).

ÉS ITT A LÉNYEG!
Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Ő odajön hozzám és így szól: 'Hallom, fantasztikus vagy az ágyban'.
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).

És ha az aktus után azt mondja: 'Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!'
Akkor az a vásárlói elégedettség.

És ha elvesz feleségül, akkor az a márkahűség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése